למידה אינטראקטיבית בגריד 3

הלמידה האינטראקטיבית בגריד 3 מציעה למשתמשים דרך חדשה לגמרי ללמוד ולגלות, באמצעות פעילויות אנימציה המותאמות ליכולתם ולנושאים הנלמדים.




25 פעילויות אנימציה

אתם יכולים לבחור מתוך אוסף מהנה של 25 פעילויות אנימציה שונות, שבכולן תוכלו ללמוד תוך כדי משחק - החל משעשועים עם כלבכם חומי, המשך בעיצוב המכונית שלכם, ועד נסיעה במכונית כזו על מסלול המירוצים.


ארבעה שלבי לימוד

פעילויות הלמידה האינטראקטיבית מתחלקות לארבעה שלבים עיקריים, העוסקים בסוגים שונים של מיומנויות.
מסלול לימוד אפשרי הוא התחלה בנושא של סיבה ותוצאה, לאחר מכן מעבר למשימות בחירה המחייבות קבלת החלטות, ומשם מעבר לסיטואציות הכוללות אתגרים שונים.
השלב האחרון כולל את הסיטואציות - תמונות אינטראקטיביות שיכולות גם לשמש כשלב מעבר בין השימוש בחבילות ה-  "Look to Learn" לשימוש בתקשורת מתקדמת יותר (לוחות דיבור בסמלים א).




סיבה ותוצאה

האוסף הראשון של פעילויות בנוי סביב הנושא של "סיבה ותוצאה". הן כוללות, בין השאר, את "מכחול הקסמים" המאפשר למשתמש ליצור תמונה צבעונית יפהפייה על המסך בהתאם לבחירתו.


בחירות

האוסף השני של פעילויות מאפשר לכם להיות יצירתיים יותר, בפעילויות שבהן הבחירות שלכם קובעות את התוצאה המתקבלת. תוכלו להפגין את כישוריכם על מסלול הדוגמנות, לאפות עוגה משוגעת, או לבנות לעצמכם מכונית מירוץ. 




אתגרים
האוסף השלישי של פעילויות, כולל משחקים מרתקים ומאתגרים, שיאפשרו לכם להשתמש במיומנויות שרכשתם בשלבים הקודמים. תוכלו לצאת לנסיעה במכונית במסלול המרוצים, לרכב על אופני שטח בהרים, לשחק "ארבע בשורה" ולצאת למסע הרפתקאות עם החילזון הרובוטי.

סיטואציות

האוסף הרביעי והאחרון של פעילויות למידה אינטראקטיבית בגריד 3, בנוי סביב פעילות אינטראקטיבית במצבים (סיטואציות) שונים המוצגים בתמונה. התוכן הדינמי והמושך של כל מצב מסייע בלימוד השפה ובהקניית כלי אוריינות.

האוסף הזה הוא השלב הבא עבור משתמשי Look to Learn המוכנים להתקדם לתחילת השימוש בלוחות תקשורת.




דברו על זה!

הפעילויות של הלמידה האינטראקטיבית, עוצבו כך שיוכלו לסייע לכם להתקדם לתקשורת חליפית. כל אחת מהפעילויות מלווה בלוחות תקשורת שיאפשרו לכם לדבר על מה שעשיתם והשגתם.


התקדמות לתת"ח

כאשר אתם מתקדמים דרך פעילויות הלמידה האינטראקטיבית השונות, לוחות התקשורת בסמלים המלווים כל פעילות, מתקדמים אתכם. לוחות אלה עוצבו בצורה דומה ללוחות "דיבור בסמלים א", מה שהופך את המעבר לתת"ח טבעי ופשוט יותר מבעבר. 



למידה בהתאם לקצב ההתקדמות שלכם

אתם יכולים להתקדם דרך פעילויות הלמידה האינטראקטיבית השונות והפעילויות הנלוות, בקצב המתאים לכם. כשאתם עושים זאת, תוכלו להתאים את לוחות התקשורת הנלווים לפי הצורך, על ידי השימוש בפונקציית העריכה המהירה.