יישומים נגישים

גריד 3 מגיע עם אוסף נרחב של יישומים נגישים, שמסייעים למשתמשים לעשות יותר דברים באופן עצמאי - לצפות בסרטון YouTube, לשלוח הודעת טקסט, לבדוק ולשלוח דואר אלקטרוני ועוד. לכל פעילות כזאת הכנו לוח מונגש בעברית, קל ופשוט להפעלה. ובזכות לוחות אלה, שמירה על קשר עם משפחה וחברים בארץ או בעולם, הופכת לאפשרית, קלה ופשוטה מאי פעם.




שיחות טלפון והודעות סמס

ביצוע שיחות טלפון ומשלוח הודעות טקסט (סמס) הן משימות קלות בגריד 3. כל מה שאתם צריכים הוא טלפון עם מערכת הפעלה אנדרואיד, התומך בתקשורת - Bluetooth. 

אם אתם משתמשי סמלים, תוכלו בפעם הראשונה לגשת להודעות טקסט, תוך שימוש במערכת הודעות טקסט בסמלים!


צלמו ושתפו תמונות

לוח ה"מצלמה" החדש, מאפשר לכם לשלוט בקלות במצלמה הקדמית והאחורית של המחשב או הטאבלט שבו אתם משתמשים. בעזרת לוח זה תוכלו לצלם תמונות, לשתפן באימייל ולצפות בהן כמצגת. 




מוזיקה וסרטוני וידאו

שיטוט בין קבצי המוזיקה וסרטי הוידאו שלכם בגריד 3 הוא חוויה חדשה לגמרי - עטיפות האלבומים והתמונות המוקטנות של סרטי וידאו נוצרות באופן אוטומטי לחלוטין. בכל עת שאתם מעוניינים למיין את התמונות, לצפות בסרטוני המוזיקה האהובים עליכם או בסדרות האהובות עליכם - משימות החיפוש, המיון והצפייה הן קלות ומהנות.


אימיילים וצרופות

 ("צרופות" זו המילה העברית ל - Attachments...)

תוכלו לצרף קבצים, להישאר מעודכנים בשיחות שלכם ולשלוח אימייל לקבוצה של אנשים - הכל תוך ביצוע מספר קטן של בחירות.
המשימה של מעקב אחרי תיבת הדואר הנכנס יכולה להתבצע ללא לחץ, בזכות העיצוב המודרני והיכולות הנרחבות של ממשק הדואר האלקטרוני החדש.




גלישה באינטרנט

באפשרותכם לבקר באתרי האינטרנט המועדפים שלכם, ולגלוש בהם בקלות עם הדפדפן החדש של גריד 3, הכולל בין השאר חיזוי של כתובת ה - URL, וכלים משופרים לניווט ולאתרים מועדפים.

מצב קריאה מאפשר תצוגה של עמוד אינטרנט בפורמט טקסט פשוט, נטול תמונות ופרסומות, המאפשר קריאה או הקראה של הטקסט בעמוד.


יצירה ושמירה של מסמכים קצרים

אפליקציית המסמכים הזמינה לשימושכם, מאפשרת לכם ליצור, לשלוח ולשמור מסמכים קצרים תוך שניות. 

השימוש בחיזוי באמצעות SwiftKey, הופך את העבודה והלימודים ליעילים הרבה יותר מאשר בעבר. מרשימת קניות ורשימת משימות, לרשימת הפניות לעבודת הבית הבאה שלכם - גריד 3 יתארך ויסדר את המסמכים עבורכם.




הודעות בסמלים
אם אתם מתקשרים תוך שימוש בסמלים, תוכלו להשתמש באימיילים ובאפליקציות מדיה חברתית (Social Media) לראשונה בסמלים, מה שיפתח עבורכם עולם שלם של אפשרויות תקשורת, שהיה חסום בעבר.

כל אנשי הקשר שלכם במקום אחד

אתם יכולים לשמור ולנהל את אנשי הקשר במקום אחד, ולתקשר איתם באימייל, בסמס ובשיחות קוליות.



יישומים נגישים לכולם!

כל יישום בגריד 3 מעוצב באופן נגיש למשתמשי מיקוד מבט, מגע, מתגים או מצביעים אחרים, כך שכולם יכולים להישאר מחוברים!!


ספריה גדלה של יישומים נגישים

ספריית היישומים הנגישים תמשיך לגדול עם הזמן - אנחנו ממשיכים לפתח דרכים חדשות לגשת לפלטפורמות ויישומי מדיה חברתית, שיכולים להועיל בבית ובעבודה. דוגמא להרחבה שכזו היא יישום הווטסאפ הנגיש, אותו פתחנו עבורכם כאן - בחברת דיבור.