בחודשים האחרונים חלו שינויים משמעותיים בשוק מיקוד המבט בעולם, שינויים המשפיעים גם עלינו בישראל. חברת Apple רכשה את החברה המייצרת את מצלמות MyGaze והחליטה להתמקד ביכולות הטכנולוגיה בתחום המציאות המדומה ולא להמשיך בתחום התת"ח. עקב כך, ומתוך מחוייבות להמשיך ולספק לשוק הישראלי את הפתרונות הטובים ביותר הקיימים בעולם, חברנו לחברת EyeTech, ואנו מתחילים לשווק את מוצריה בישראל. בפוסט זה אנו מרחיבים מעט על התפתחויות אלה. 

החברה המייצרת את myGaze נרכשה ע"י Apple ותפסיק בקרוב לייצר את המצלמה

כפי שכבר פורסם במקומות רבים (כולל אצלנו), חברת SMI, היצרנית של מצלמת מיקוד המבט myGaze, נרכשה לפני מספר חודשים ע"י חברת Apple. הרכישה מהווה הבעת אמון מרשימה בטכנולוגיה העומדת מאחורי המצלמה, טכנולוגיה שסייעה למשתמשים רבים בארץ ובעולם. לצערנו Apple החליטה שלא להמשיך את הפעילות בתחום שלנו – מערכות מיקוד מבט למשתמשי תת"ח, והחל מחודש יוני 2018 אי אפשר יהיה לרכוש עוד את המצלמות.

אנחנו רוצים להרגיע את כל המשתמשים המודאגים – אנחנו ממשיכים ונמשיך לתת תמיכה ואחריות לכל הלקוחות שרכשו או שירכשו מצלמות myGaze דרך משרד הבריאות או ישירות מאיתנו. לא תהיה כל פגיעה בלקוחות אלה! כמו כן – אנו נמשיך למכור מצלמות myGaze עד סוף 2017. אם אתם מתלבטים איזו מצלמה כדאי לכם לקנות אתם מוזמנים לפנות אלינו.

דיבור התקשרה בהסכם עם חברת EyeTech, והיא כרגע המשווקת הבלעדית של TM5 Mini ושאר מצלמות EyeTech בישראל

לאור ההתפתחויות החלטנו לבחור שותף חדש בתחום מערכות מיקוד המבט, ולאחר תהליך בחרנו ביצרנית האמריקאית EyeTech וחמתנו איתה על הסכם. EyeTech היא חברה ותיקה בתחום, שנוסדה ע"י אחד ממשתמשי מיקוד המבט הוותיקים בעולם. היא חברה פרטית וריווחית (בניגוד לשחקניות האחרות בתחום) וממוקדת בשוק המשתמשים בעלי הצרכים המיוחדים.

המצלמות של EyeTech ידועות בדיוק הרב שלהן. מצלמת ה – TM5 MINI, הדור הנוכחי של המצלמות, נהנית בנוסף לכך ממגוון יכולות ייחודיות, ביניהן:

  • מענה לכל רמות המשתמשים – החל מהפשוט ביותר ועד ל – Power User.
  • דיוק רב, המאפשר תמיכה במנגנון של בחירה ישירה במצב של שליטה בחלונות, ללא צורך בזום או בתהליך דו שלבי אחר.
  • אפשרות להעיר את המחשב ממצב שינה (שינה של המחשב, לא רק של המסך) באמצעות העיניים.
  • מסנן אור מיוחד, המאפשר הפעלה של המצלמה גם מחוץ לבית (מחייב צל).
  • אופציה למעבר ל – “Live View”, המאפשרת להבין ביתר פירוט איך המצלמה "רואה" את עיני המשתמש, ומסייעת במיקום נכון שלו מול המסך.

 

TM5 Mini נבחרה ע"י Smartbox להיות המצלמה שתחליף את myGaze במוצריה. Smartbox היא החברה המפתחת את גריד 3, ובחירה זו מבטיחה אינטגרציה מושלמת של שני המוצרים.

יכולות המצלמה, בחירתה ע"י Smartbox, והכימיה הטובה שנוצרה ביננו לבין אנשי EyeTech  בחודשים האחרונים, שכנעו אותנו שזו הבחירה הנכונה.

EyeTech הייתה זמינה בישראל בשנים האחרונות, אולם המחיר הגבוה שבו הוצעה הפך את הבחירה בה ללא אטרקטיבית. אנחנו שמחים שהגענו להסכם שיאפשר לנו להוריד את מחיר המצלמה בישראל באופן משמעותי.

גם עםEyeTech  אנחנו ממשיכים בגישה שהנחתה אותנו עד כה – ממשק פשוט, שיאפשר תחילת עבודה קלה למשתמשים הצעירים והחדשים, ולא יצריך מיומנות טכנולוגית של המלווים. בחודשים האחרונים עבדנו עם הצוות של EyeTech על ההתאמות הנדרשות בממשק, ובשבועות הקרובים נסיים את תרגום ממשק המצלמה והמדריכים השונים.

למטה תוכלו לראות מספר סרטוני וידיאו של EyeTech

צפו לעדכונים נוספים בקרוב, ואל תהססו לפנות אלינו אם יש לכם שאלות.