תקשורת בסמלים

תקשורת בסמלים בגריד 3 מאפשרת לך להשתמש בסמלים לייצג מילים ומשפטים, על מנת לבחור מה את/ה רוצה לומר. גריד 3 מגיע עם מגוון רחב של לוחות מוכנים איתם ניתן להשתמש מיד עם תחילת השימוש בתוכנה.




מיועד לכל אחד

גריד 3 מגיע עם לוחות מוכנים המתאימים לרמות שונות של יכולות אוריינות ונגישות, כך שבכל שלב תוכל/' לבחור את הלוחות המתאימים לך. לוחות "דיבור בסמלים" מספקים מסלול לימוד הלוקח אותך מהשלבים הראשונים של שימוש בתת"ח, כל הדרך עד לאוריינות. יש ארבע קבוצות של לוחות כאלה  - מ דיבור בסמלים א', למשתמש העושה את צעדיו הראשונים בתת"ח, ועד דיבור בסמלים ד' למשתמש המתקדם.

הלוחות הראשונים בנויים מאוצר מילים הקשור לנושא מסוים, ומאורגנים בצורה המאפשרת בנייה קלה של משפטים וניווט פשוט.


אוצר מילים בסיסי

לוחות מתקדמים יותר, בנויים סביב מילות ליבה, אוצר מילים בסיסי שבו אנו משתמשים בשיחות היומיומיות. תוכל/י גם להבחין שבלוחות אלה יש יותר תאים בכל לוח, תאים המציגים אוצר מילים גדול יותר ויותר אפשרויות בחירה.




דקדוק חכם

כלים דקדוקיים חדשים – "הדקדוק החכם" מאפשרים לך לבטא את עצמך מהר יותר ובצורה מדויקת יותר מכפי שיכולת לעשות בעבר. הדקדוק החכם עוקב אחרי המשפט אותו את/ה בונה, ומשנה את התאים בהתאם לכך, תוך כדי תהליך בניית המשפט. לדוגמא – אם התחלת את המשפט ב – "אנחנו", צורת הפעלים תשתנה תוך כדי הכתיבה לגוף ראשון רבים, למשל – "רוצים".


עריכה מהירה

עריכת אוסף הלוחות שלך הוא תהליך מהיר ופשוט. כלי עריכה אינטואיטיביים מאפשרים לך להוסיף מילים חדשות, לשנות סמלים או ליצור לוחות חדשים לגמרי, במספר קטן של צעדים.



לוחות נוספים למשתמשי סמלים

בנוסף ללוחות הכלולים בהתקנה הבסיסית, אנו מציעים לוחות נוספים למשתמשי סמלים.

לוחות הקול כלול המוכרים מתוכנת גריד 2 הותאמו לשימוש עם גריד 3. לחצו על מנת ללמוד יותר על לוחות הקול כלול בעברית.

בהמשך נתאים גם את לוחות אפשר לומר לשימוש עם גריד 3.