דיבור בכתיבה

עבור משתמשי התת"ח האורייניים, תקשורת בכתיבה בגריד 3 היא חוויה מעצימה המאפשרת להם לתקשר במהירות ובנוחות שלא היו אפשריות בעבר.




תקשורת בכתיבה נעשתה פשוטה

גריד 3 מאפשר לכם לבחור מתוך מגוון של מקלדות את העיצוב הנוח לכם ביותר, ובכל אחת מבחירותיכם להשתמש בטכנולוגיה חדשנית על מנת ליצור את חווית השימוש הטבעית והנוחה ביותר.


תקשורת מהירה!

תקשורת בכתיבה בגריד 3 משתמשת בטכנולוגיות פורצות דרך על מנת לאפשר לכם להעביר את המסר שלכם ליעדו במהירות. המקלדות שלנו, המעוצבות בקפידה, נבנו כך שהן יהיו קלות לשימוש עם כל אמצעי ההנגשה.




הסטוריית שיחה

אחת היכולות החדשות המעניינות ביותר, היא "היסטוריית שיחה". טכנולוגיה זו, המוגנת בפטנט, זוכרת כל דבר שאמרתם בעבר, כך שתוכלו לחזור עליו בקליק אחד! יש יותר מ - 5,000 מבעים עימם מגיעה התוכנה, כשהם מוכנים להצגה. ההחלטה מה להציג תלוייה בתדירות שבה אתם אומרים את הדברים.

ניתן גם להכין לוחות עם מבעים מוכנים מראש המסייעים בתקשורת מהירה בסיטואציות נתונה. המבעים ניתנים לתחזוקה גם על ידי המשתמש עצמו.


הצעות לביטויים תלויי מיקום
מה שאתם אומרים, תלוי באדם שאיתו אתם משוחחים ובמיקום שבו אתם נמצאים. גריד 3 יכול להשתמש במידע על המקום שבו אתם נמצאים, ולהציע לכם לכם הצעות רלבנטיות למקום זה. על מנת להנות מיכולת זה, אתם צריכים מחשב עם GPS מופעל ואז הגריד יקח בחשבון את מיקומכם, בדירוג המשפטים שיוצגו לכם. כך תוכלו לזמין קפה, מיד עם כניסתכם לבית הקפה...



טכנולוגיית Swiftkey בפנים!
גריד 3 משתמש בטכנולוגיית Swiftkey לחיזוי, על מנת להגדיל את הדיוק ואת המהירות. אינכם צריכים לדאוג אם טעיתם באיות המילה. פשוט המשיכו לכתוב וגריד 3 "יחזה" את מה שאתם רוצים לומר.

עיצוב מקלדת שמתאים לכל אחד

משתמשים שונים הם בעלי צרכים שונים, ואין פתרון אחד שיתאים בדיוק לכולם. לכן גריד 3 מגיע עם מגוון של מקלדות המותאמות לצורות הנגשה שונות, ולרמות שונות של אוריינות.

ניתן כמובן לשנות את העיצוב והאירגון של כל אחת מהמקלדות או ליצור מקלדות חדשות העונות על צרכי המשתמש.